טיפולים

טיפול באקנה פיקסר

טיפול פיקסר הוא טיפול מתקדם המשתמש בטכנולוגיית טיפוח העור המתקדמת ביותר.

Fractional RF Microneedling – שילוב של שתי טכנולוגיות המתקנות את העור באמצעות פגיעה מיקרוסקופית מבוקרת לצד חימום באמצעות גלי רדיו חלקיים ממוקדים.

  • פגיעה מיקרוסקופית מבוקרת

הפגיעה המיקרוסקופית המבוקרת נעשית באמצעות מחטים זעירות החודרות לעור בצורה מבוקרת וגורמות לחימום והרס של תאים ישנים ופגומים. הרס זה גורם לגוף לייצר קולגן חדש, חלבון האחראי על המראה החלק והמוצק של העור.

  • חימום עם גלי רדיו חלקיים ממוקדים

החימום באמצעות גלי רדיו חלקיים ממוקדים נעשה באמצעות ידית טיפול ייעודית, המחדירה גלי רדיו לעור בצורה מבוקרת. החימום גורם ליצירת קולגן חדש, כמו גם לחידוש והידוק העור.

השילוב של שתי טכנולוגיות אלו מביא לשיפור משמעותי מהטיפול הראשון במגוון בעיות עור כגון:

  • אקנה
  • צלקות לאחר אקנה
  • צלקות שונות על הפנים והגוף
  • קמטים
  • סימני מתיחה
  • נקבוביות פתוחות
  • הידוק ומיצוק העור

ייחודו של טיפול FIXER טכנולוגיה כל כך מתקדמת ומדויקת, שהיא מייצרת מינימום גירוי בעור ומקסימום התחדשות וגם מטפלת בכל גווני העור (מבהיר ועד כהה), תקופת ההחלמה מהירה, והיא מתאימה לטיפול בכל עונות השנה.

כיום בארץ ובעולם המטרה היא לתקן את העור בצורה טבעית, בטוחה ובריאה, ולהשיג מראה צעיר ובריא יותר בדרכים טבעיות. טיפול FIXER עונה על כל הדרישות הללו, ומהווה אופציה מצוינת למי שרוצה לשפר את מראה העור בצורה יעילה ובטוחה.

*תוצאות הטיפול ב-FIXER*

התוצאות הראשונות של הטיפול ב-FIXER נראות כבר לאחר הטיפול הראשון, אך התוצאות המלאות יתגלו בתוך מספר שבועות ויש צורך בסדרת טיפולים.

* *מחקרים קליניים*

טכנולוגיית ה-FIXER נבדקה במספר מחקרים קליניים, שמצאו כי הוא יעיל במגוון בעיות עור. לדוגמה, מחקר שנערך בשנת 2022 מצא כי הטיפול ב-FIXER הביא לשיפור משמעותי בעובי העור, בגוון העור, ובנפח העור, אצל מטופלים עם צלקות פוסט אקנה.

* *מינימום גירוי*

הטיפול ב-FIXER גורם לגירוי מינימלי בעור, כתוצאה מהשימוש במחטים זעירות וחימום בגלי רדיו ממוקדים. זאת, בניגוד לטיפולים אחרים, כגון לייזר או ניתוח, הגורמים לגירוי רב יותר בעור.

* *תוצאות לאורך זמן*

התוצאות של הטיפול ב-FIXER הן לאורך זמן, ויכולות להימשך עד שנתיים. זאת, בניגוד לטיפולים אחרים, כגון טיפולים כימיים, שהתוצאות שלהם הן קצרות טווח יותר.

* *תופעות לוואי*

תופעות הלוואי של הטיפול ב-FIXER הן קלות יחסית, וכוללות אדמומיות, נפיחות קלה וקשקשת באזור המטופל. התופעות הללו חולפות תוך מספר ימים.

*סיכום*

הטיפול ב-FIXER הוא טיפול מתקדם ומדויק, המביא לשיפור ניכר במגוון בעיות עור. הטיפול בטוח, יעיל, עם מינימום גירוי ותופעות לוואי.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *